W dniu 12 marca rozpoczął się pierwszy kurs „ CONTENT MARKETING ” w formie zdalnej dla uczniów technikum ekonomicznego w ramach projektu „ZAWODOWIEC W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE” (nr projektu RPZP.08.06.00-32-K027/19) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 -2020, oś 8 „Edukacja”, Działanie 8.6 „Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym.
W programie kursu m.in. „Wiedz do kogo docierasz - tworzenie persony internetowej teoria i ćwiczenie , W butach użytkownika - ćwiczenie , Analiza heurystyczna (teoria + ćwiczenie) ,Research Słów kluczowych (teoria + ćwiczenia z narzędziami), Analiza metatagów i SERPÓW (teoria + ćwiczenie), Cele marketingowe marki (teoria + ćwiczenie)Ścieżki interakcji klienta (projektowanie i identyfikowanie),Podstawy UX (teoria + ćwiczenie) , Zrozumieć klienta - wywiady pogłębione (Teoria + ćwiczenie) , Opracowanie strategii contentu ,Opracowanie grafiku pod kątem SEO , Google Moja Firma - obecność lokalna, analiza i zarządzanie , Google Ads - Podstawy SEM, Miejsca obecności w sieci - gdzie można zaistnieć ,. Narzędzia Analityczne Google Search Console „itd.
W ramach kursu uczniowie otrzymali podręczniki do nauki oraz po jego zakończeniu i pozytywnym zdaniu testu otrzymają stosowne certyfikaty. Zaświadczenia te pozwolą uzyskać lepszą pozycję na runku oraz przyczynią się do otrzymania bardziej atrakcyjnej pracy. Ponadto uzyskanie certyfikatu będzie ważnym punktem w cv ubiegając się o stanowisko w każdej firmie.