ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNO - HOTELARSKICH
im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu

 

 

Data

Egzaminy poprawkowe

część pisemna / praktyczna

25.08.2025

godz. 9.00 sala 203 matematyka klasy 1 - 3

 

godz. 10.00 sala 203 matematyka klasy 4 - 5

25.08.2025

godz. 11.00 sala 207 język polski klasy

25.08.2025

godz. 12.00 sala 200 język niemiecki język angielski

25.08.2025

godz. 9.00 sala 201 chemia

25.08.2025

godz. 10.00 sala 305 historia

25.08.2025

godz.10.00 sala 300 fizyka

25.08.2025

godz.11.00 sala 108 Organizacja sprzedaży towarów

25.08.2025

godz. 11.00 sala 200 Język obcy zawodowy (niemiecki)

25.08.2025

godz. 9.00 sala 106 geografia turystyczna

25.08.2025

godz. 10.00 sala 106 geografia turystyczna Polski, Europy i Świata

25.08.2025

godz. 10.00 sala gimnastyczna wychowanie fizyczne

25.08.2025

godz. 10.00 sala 111 obsługa turystyczna

25.08.2025

godz. 9.00 sala 311 Aplikacje desktopowe

25.08.2025

godz. 10.00 sala 112 Administracja systemami operacyjnymi ( e. praktyczny )

25.08.2025

godz. 12.00 sala 311 Projektowanie baz danych  ( e. praktyczny )

Data

Egzaminy Poprawkowe

część ustna

26.08.2025

godz. 9.00 sala 203 matematyka klasy 1 - 3

 

godz. 11.00 sala 203 matematyka klasy 4 - 5

26.08.2025

godz. 9.00 sala 207 język polski

26.08.2025

godz. 10.00 sala 200 język niemiecki

26.08.2025

godz. 10.00 sala 209 język angielski

26.08.2025

godz. 9.00 sala 201 chemia

26.08.2025

godz. 10.00 sala 305 historia

26.08.2025

godz.10.00 sala 300 fizyka

26.08.2025

godz.11.00 sala 108 Organizacja sprzedaży towarów

26.08.2025

godz. 11.00 sala 200 Język obcy zawodowy (niemiecki)

26.08.2025

godz. 9.00 sala 106 geografia turystyczna

26.08.2025

godz. 10.00 sala 106 geografia turystyczna Polski, Europy i Świata

26.08.2025

godz. 10.00 sala 111 obsługa turystyczna

26.08.2025

godz. 9.00 sala 311 Aplikacje desktopowe

UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
III MIEJSCE W REGATACH ŁODZI DZ
III MIEJSCE W REGATACH ŁODZI DZ

Dnia 11.06.2025r. reprezentacja naszej szkoły w składzie: Bagiński Maciej 4h, Kaźmierowski Gracjan 4h, Paweł Woźniak 4h, Pietrzykowski Aleks 4h, Jadczak Alan 2f, Łęcki Mateusz 2f, Duwe Wiktor 3r, Krempic Arkadiusz 2r, Kowalski Wojciech 2r, Ikwanty Krystian 2f wzięła udział w regatach łodzi DZ na rzece Parsęcie i zajęła III miejsce.

JESTEŚMY W ZŁOTEJ SETCE SZKÓŁ W POLSCE!
JESTEŚMY W ZŁOTEJ SETCE SZKÓŁ W POLSCE!

Miło nam poinformować, że jesteśmy w gronie szkół nagrodzonych w ramach programu ZŁOTE SZKOŁY NBP. To właśnie drużyna z Technikum Ekonomicznego (kl. 2f) jest w gronie 50 szkół ponadpodstawowych, które najlepiej wykonały zadania objęte projektem (lekcję z ekonomię, warsztat uczniowski i debatę uczniowską).

ZAKOŃCZENIE STAŻU W AALBORGU
ZAKOŃCZENIE STAŻU W AALBORGU

Uroczyste rozdanie certyfikatów na zakończenie projektu stażowego w Danii stanowiło wyjątkowe podsumowanie intensywnego czasu nauki, wymiany doświadczeń i rozwoju zawodowego. Wydarzenie odbyło się w serdecznej, ale eleganckiej atmosferze – z udziałem gospodarzy z TechCollege Aalborg, polskich nauczycieli, a także koordynatorów projektu FERS.

DRUGI TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU
DRUGI TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU

W dniach 19-23.05.2025 r. nauczyciele realizujący staż odbyli wizytę studyjną na kilku wydziałach TechCollege. Obserwowali organizację kształcenia zawodowego na kierunkach: technik dentystyczny, fryzjer, kosmetyczka, budowlaniec oraz stolarz, co stworzyło okazję do wymiany doświadczeń i podpatrzenia ciekawych rozwiązań w nauczaniu praktycznym i teoretycznym. TechCollege zrobił na uczestnikach ogromne wrażenie – zarówno pod względem nowoczesnej infrastruktury, jak i atmosfery panującej w szkole.

TRZECI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)
TRZECI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)

W poniedziałek uczniowie ZSE-H skupili się na działaniach proekologicznych w hotelarstwie. Rozmawiali o zrównoważonym rozwoju oraz o tym, jak propagować w branży turystycznej inicjatywy chroniące środowisko

DRUGI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)
DRUGI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)

Drugi tydzień w Aalborgu pełen nauki i atrakcji! W ramach zajęć edukacyjnych uczniowie zapoznali się z systemem rezerwacji Octopus oraz poznawali w praktyce funkcjonowanie hoteli Viking i Kompass. Poznali oferty luksusowego wypoczynku, standardy obsługi gości, uczestniczyli również w warsztatach gastronomicznych, gdzie przygotowywali rybnego burgera i tradycyjny duński deser.

PIERWSZY TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU
PIERWSZY TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU

W ramach projektu FERS „Wykorzystanie technologii IT w kształceniu hotelarzy” w zagranicznym, dwutygodniowym stażu zawodowym w TechCollege Aalborg w Danii uczestniczy troje nauczycieli ZSE-H. Szkolenie odbywa się w ramach programu, którego celem jest wspieranie mobilności edukacyjnej oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych kadry nauczycielskiej.

PIERWSZY TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)
PIERWSZY TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)

Pierwsze dni pobytu zostały poświęcone na wzajemne zapoznanie się uczestników oraz wprowadzenie do kultury i realiów życia w Danii. Uczniowie wzięli udział w zajęciach z zakresu komunikacji międzykulturowej oraz poznali podstawowe informacje na temat historii Danii i samego miasta Aalborg.

WYJAZD NA STAŻ DO AALBORGA
WYJAZD NA STAŻ DO AALBORGA

Obudzili się w nocy, pewnie z mieszanymi uczuciami – ekscytacją na myśl o nowej przygodzie i lekkim niepokojem związanym z opuszczeniem domu. Wczesny poranek minął w gorączkowym pakowaniu ostatnich drobiazgów i sprawdzaniu, czy na pewno wszystko mają. Pożegnanie z rodziną, a potem dwunastogodzinna, spokojna podróż do Aalborga.

Następny
Poprzedni
Shadow

 

;

Mieszkasz z rodzicami? To świetnie! Zakazy, nakazy i sprzątanie swojego pokoju to pikuś za czyste skarpetki, codzienny ciepły obiadek i brak zmartwień w stylu "czy starczy mi do pierwszego?". Doceń to, a to, że czasem ci nie pozwolą wyjść na imprezę, można obejść...

  • Hitler nie szturmował Linii Maginota.
    Po prostu ją ominął. Najgorsza rzecz, jaką możesz zrobić w rozmowie z rodzicami, to krzyczeć i kłócić się. Po prostu tego nie rób. Rozumiem, że wypowiedzenie własnego, buntowniczego zdania może być dla Ciebie ważne, ale proponuję małe przewartościowanie. Postaw imprezę i luzy u starych nad zdanie. To, że rodzice teraz mówią nie, to nie znaczy, że za 5 minut machną ręką i powiedzą "no dobra". Ale jeśli krzyczysz i się kłócisz, to obniżasz swoje szanse na sukces.
  • Oni krzyczą?
    Ty tego nie rób. To, że ojciec/matka się na Ciebie wydziera nie znaczy, ze Ty powinieneś. To nie jest kwestia wychowania, tylko czystej praktyki. Ty masz jakiś cel, a każdy Twój krzyk Cię od niego oddala. Jeśli Ty nauczysz się zachowywać zimną krew, po pewnym czasie rodzice także. A nawet jeśli nie, to spokój jest parasolem ochronnym przed zwariowaniem w domu ;) A jeśli masz naprawdę nadpobudliwych starych, to gdy chcą coś od Ciebie, a wyjątkowo nie drą japy, zgódź się na wszystko. Dasz do zrozumienia, że gdy nie krzyczą - wszystko jest cacy.
  • Nie przetrwają najsilniejsi, a najlepiej przystosowani.
    Nie zmieniaj rodziców. To niemożliwe. Lepiej się dostosuj mimo wszystko. Nie mówię tu o absolutnym posłuszeństwie. Bardziej chodzi mi o swego rodzaju empatię. Jeśli mama nie chce żebyś się szlajał/a po nocach po mieście, najprawdopodobniej martwi się o Ciebie ;) Daj do zrozumienia, że to doceniasz, ale zaznacz, że nie należy bezkrytycznie oglądać TV, a dziennikarze szukają taniej sensacji. To trochę wpływa na intelektualne ego rodzica i z pewnością odniesie lepszy skutek niż "mamo, teraz są inne czasy, nie znasz się". A jeśli obawy nie wynikają z mediów, tylko dlatego, że np. Zośkę potrącił rowerzysta? Zamiast znowu narzekać na zmartwienia, powiedz, że Zośka jest nieodpowiedzialna i nie rozglądała się przechodząc przez jezdnię. Zaznacz, że Ty taki/a nie jesteś ;)
  • Chcesz pożyczyć 2 dychy?
    Poproś najpierw o 4. Prosta sztuczka manipulacyjna. Chcesz wrócić o 23? Spytaj się, czy możesz wrócić o 24. 5. Mów czego chcesz. Jeśli chcesz, żeby rodzice kupili ci nowy komputer/gitarę/samochód/cokolwiek, to muszą o tym wiedzieć. Delikatnie informuj ich o tym jak najczęściej. Wspominaj o tym "niby" przy okazji. Niech to się wryje w ich podświadomość, że dziecko czegoś chce. Pamiętaj żeby nie być zbyt nachalnym, tak aby nie sprowokować sytuacji, w której rodzić mógłby Ci wprost powiedzieć "słuchaj - nie kupię Ci tego czy tamtego" bo wtedy już kaplica. 6. Wbrew pozorom rodzice lubią kupować swojemu potomstwu czego tylko zapragną. Ale jeszcze bardziej lubią się dokładać do chociażby niewielkiej, ale samodzielnie uskładanej kwoty.

SZANOWNY UŻYTKOWNIKU

Jeżeli chcesz przeskalować w górę zawartość strony, to naciśnij kombinację klawiszy
CTRL i +.

klawiatura

Jeżeli chcesz przeskalować w dół zawartość strony, to naciśnij kombinację klawiszy
CTRL i -.

klawiatura

Logo WCAG