ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNO - HOTELARSKICH
im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu

 

 

Data

Egzaminy poprawkowe

część pisemna / praktyczna

25.08.2025

godz. 9.00 sala 203 matematyka klasy 1 - 3

 

godz. 10.00 sala 203 matematyka klasy 4 - 5

25.08.2025

godz. 11.00 sala 207 język polski klasy

25.08.2025

godz. 12.00 sala 200 język niemiecki język angielski

25.08.2025

godz. 9.00 sala 201 chemia

25.08.2025

godz. 10.00 sala 305 historia

25.08.2025

godz.10.00 sala 300 fizyka

25.08.2025

godz.11.00 sala 108 Organizacja sprzedaży towarów

25.08.2025

godz. 11.00 sala 200 Język obcy zawodowy (niemiecki)

25.08.2025

godz. 9.00 sala 106 geografia turystyczna

25.08.2025

godz. 10.00 sala 106 geografia turystyczna Polski, Europy i Świata

25.08.2025

godz. 10.00 sala gimnastyczna wychowanie fizyczne

25.08.2025

godz. 10.00 sala 111 obsługa turystyczna

25.08.2025

godz. 9.00 sala 311 Aplikacje desktopowe

25.08.2025

godz. 10.00 sala 112 Administracja systemami operacyjnymi ( e. praktyczny )

25.08.2025

godz. 12.00 sala 311 Projektowanie baz danych  ( e. praktyczny )

Data

Egzaminy Poprawkowe

część ustna

26.08.2025

godz. 9.00 sala 203 matematyka klasy 1 - 3

 

godz. 11.00 sala 203 matematyka klasy 4 - 5

26.08.2025

godz. 9.00 sala 207 język polski

26.08.2025

godz. 10.00 sala 200 język niemiecki

26.08.2025

godz. 10.00 sala 209 język angielski

26.08.2025

godz. 9.00 sala 201 chemia

26.08.2025

godz. 10.00 sala 305 historia

26.08.2025

godz.10.00 sala 300 fizyka

26.08.2025

godz.11.00 sala 108 Organizacja sprzedaży towarów

26.08.2025

godz. 11.00 sala 200 Język obcy zawodowy (niemiecki)

26.08.2025

godz. 9.00 sala 106 geografia turystyczna

26.08.2025

godz. 10.00 sala 106 geografia turystyczna Polski, Europy i Świata

26.08.2025

godz. 10.00 sala 111 obsługa turystyczna

26.08.2025

godz. 9.00 sala 311 Aplikacje desktopowe

UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
III MIEJSCE W REGATACH ŁODZI DZ
III MIEJSCE W REGATACH ŁODZI DZ

Dnia 11.06.2025r. reprezentacja naszej szkoły w składzie: Bagiński Maciej 4h, Kaźmierowski Gracjan 4h, Paweł Woźniak 4h, Pietrzykowski Aleks 4h, Jadczak Alan 2f, Łęcki Mateusz 2f, Duwe Wiktor 3r, Krempic Arkadiusz 2r, Kowalski Wojciech 2r, Ikwanty Krystian 2f wzięła udział w regatach łodzi DZ na rzece Parsęcie i zajęła III miejsce.

JESTEŚMY W ZŁOTEJ SETCE SZKÓŁ W POLSCE!
JESTEŚMY W ZŁOTEJ SETCE SZKÓŁ W POLSCE!

Miło nam poinformować, że jesteśmy w gronie szkół nagrodzonych w ramach programu ZŁOTE SZKOŁY NBP. To właśnie drużyna z Technikum Ekonomicznego (kl. 2f) jest w gronie 50 szkół ponadpodstawowych, które najlepiej wykonały zadania objęte projektem (lekcję z ekonomię, warsztat uczniowski i debatę uczniowską).

ZAKOŃCZENIE STAŻU W AALBORGU
ZAKOŃCZENIE STAŻU W AALBORGU

Uroczyste rozdanie certyfikatów na zakończenie projektu stażowego w Danii stanowiło wyjątkowe podsumowanie intensywnego czasu nauki, wymiany doświadczeń i rozwoju zawodowego. Wydarzenie odbyło się w serdecznej, ale eleganckiej atmosferze – z udziałem gospodarzy z TechCollege Aalborg, polskich nauczycieli, a także koordynatorów projektu FERS.

DRUGI TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU
DRUGI TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU

W dniach 19-23.05.2025 r. nauczyciele realizujący staż odbyli wizytę studyjną na kilku wydziałach TechCollege. Obserwowali organizację kształcenia zawodowego na kierunkach: technik dentystyczny, fryzjer, kosmetyczka, budowlaniec oraz stolarz, co stworzyło okazję do wymiany doświadczeń i podpatrzenia ciekawych rozwiązań w nauczaniu praktycznym i teoretycznym. TechCollege zrobił na uczestnikach ogromne wrażenie – zarówno pod względem nowoczesnej infrastruktury, jak i atmosfery panującej w szkole.

TRZECI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)
TRZECI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)

W poniedziałek uczniowie ZSE-H skupili się na działaniach proekologicznych w hotelarstwie. Rozmawiali o zrównoważonym rozwoju oraz o tym, jak propagować w branży turystycznej inicjatywy chroniące środowisko

DRUGI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)
DRUGI TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)

Drugi tydzień w Aalborgu pełen nauki i atrakcji! W ramach zajęć edukacyjnych uczniowie zapoznali się z systemem rezerwacji Octopus oraz poznawali w praktyce funkcjonowanie hoteli Viking i Kompass. Poznali oferty luksusowego wypoczynku, standardy obsługi gości, uczestniczyli również w warsztatach gastronomicznych, gdzie przygotowywali rybnego burgera i tradycyjny duński deser.

PIERWSZY TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU
PIERWSZY TYDZIEŃ STAŻU NAUCZYCIELI W AALBORGU

W ramach projektu FERS „Wykorzystanie technologii IT w kształceniu hotelarzy” w zagranicznym, dwutygodniowym stażu zawodowym w TechCollege Aalborg w Danii uczestniczy troje nauczycieli ZSE-H. Szkolenie odbywa się w ramach programu, którego celem jest wspieranie mobilności edukacyjnej oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych kadry nauczycielskiej.

PIERWSZY TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)
PIERWSZY TYDZIEŃ POBYTU W AALBORGU (PROGRAM FERS)

Pierwsze dni pobytu zostały poświęcone na wzajemne zapoznanie się uczestników oraz wprowadzenie do kultury i realiów życia w Danii. Uczniowie wzięli udział w zajęciach z zakresu komunikacji międzykulturowej oraz poznali podstawowe informacje na temat historii Danii i samego miasta Aalborg.

WYJAZD NA STAŻ DO AALBORGA
WYJAZD NA STAŻ DO AALBORGA

Obudzili się w nocy, pewnie z mieszanymi uczuciami – ekscytacją na myśl o nowej przygodzie i lekkim niepokojem związanym z opuszczeniem domu. Wczesny poranek minął w gorączkowym pakowaniu ostatnich drobiazgów i sprawdzaniu, czy na pewno wszystko mają. Pożegnanie z rodziną, a potem dwunastogodzinna, spokojna podróż do Aalborga.

Następny
Poprzedni
Shadow

 

;

KIM JEST PSYCHOLOG I PEDAGOG W SZKOLE?

  • osoba, której można powierzyć swoje osobiste problemy
  • osoba, która wspiera ucznia, jego rodzinę i nauczyciela
  • osoba, która robi wszystko, aby rozwiązać konflikty
  • osoba, która monitoruje i koordynuje pomoc zarówno w szkole jak i poza nią
  • osoba, która pomaga odnaleźć się w rzeczywistości szkolnej
  • osoba, która współpracuje z rodziną; diagnozuje jego sytuacje rodzinną oraz podejmuje działania interwencyjne
  • osoba, która współpracuje z gronem pedagogicznym oraz instytucjami mającymi wpływ na pomoc
  • osoba, która specjalizuje się w problemach rozwojowych, emocjonalnych, a także dorastania i wychowania
  • osoba, która określa trudności i ustala ich przyczyny
  • osoba, która diagnozuje problemy w grupie, klasie, pomiędzy nauczycielami i uczniami lub między rodzicami i ich dziećmi
  • osoba, która w razie potrzeby kieruje ucznia lub jego rodzinę do odpowiednich specjalistów

W JAKICH SYTUACJACH PSYCHOLOG I PEDAGOG SZKOLNY MOŻE POMÓC UCZNIOWI?

  • trudności z nauką, koncentracją i przystosowaniem do życia szkolnego,
  • kłótnie, nieporozumienia i sprzeczki,
  • konflikty w grupie między kolegami, a także z dorosłymi,
  • dokuczanie, odrzucenie, przemoc fizyczna lub psychiczna,
  • problemy w miłości i z uczuciami, z którymi ciężko sobie poradzić
  • różne wątpliwości i pytania typu: co jest dobre, a co złe?, jak postąpić, zapytać, zrobić? jak pokonać lęk czy nieśmiałość?
  • kłamstwo, nieuczciwość, niesprawiedliwość i inne,
  • złe traktowanie, wyszydzanie, wyśmiewanie, obrażanie i inne,
  • problemy rodzinne – przemoc domowa, złe traktowanie, zaniedbania, rozwód, wyjazd, uzależnienia, choroba przewlekła, choroba umysłowa,
  • objawy fizycznego i psychicznego wyczerpania, osłabienie, lęki,
  • nagłe zmiany zachowania, labilność nastroju, złość, zachowania agresywne, lękowe, niepokój i wiele innych.

Oprócz problemów z jakimi zgłaszają się uczniowie, gabinet psychologa i pedagoga odwiedzany jest także po to, aby zwierzyć się, opowiedzieć o trudnych zdarzeniach, przeżyciach, odreagować napięcie, wyciszyć się, uspokoić, wymyślić wspólne rozwiązanie problemu, ale także aby pochwalić się sukcesem, opowiedzieć, że poradzili sobie z czymś co zdawało się być trudne i nie do pokonania, aby po prostu wspólnie cieszyć się osiągnięciem :)

W JAKICH SYTUACJACH PSYCHOLOG I PEDAGOG SZKOLNY MOŻE POMÓC RODZICOM?

  • trzeba zdiagnozować problemy i trudności,
  • należy stworzyć odpowiednie warunki do nauki, rozwoju zdolności i zainteresowań,
  • pojawiają się konflikty z innymi
  • trzeba określić mocne strony, okazać dumę z jego osiągnięć, czy też wspólnie świętować sukcesy,
  • trzeba przedyskutować jakiś problem, opracować wspólny plan działania,
  • pojawia się chęć „wygadania się”, wyżalenia, uzyskania porady lub wsparcia w trudnych chwilach,
  • pojawiają się trudne uczucia w stosunku do dziecka, np.: zniecierpliwienie, bezradność, smutek czy złość,
  • trzeba omówić nieprawidłowe postawy wychowawcze rodziców • pojawiają się problemy wychowawcze w okresie dojrzewania lub problemy rodzinne

SZANOWNY UŻYTKOWNIKU

Jeżeli chcesz przeskalować w górę zawartość strony, to naciśnij kombinację klawiszy
CTRL i +.

klawiatura

Jeżeli chcesz przeskalować w dół zawartość strony, to naciśnij kombinację klawiszy
CTRL i -.

klawiatura

Logo WCAG