wakacje
vnabor2019
baner_rekrut2019 strona 1 strona 2

Uczniowie poszerzają swoją wiedzę z obszaru reklamy na konferencji naukowej.

27 maja 2019 roku uczniowie technikum organizacji reklamy (IIIr i IIR) oraz technikum ekonomicznego (IIe i Ie) brali udział w konferencji naukowej „Obszary reklamy. Edycja II. Piękno w reklamie”. Organizatorzy: Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy” oraz Katedra Komunikowania Społecznego i Dziennikarstwa Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej.

Tematyka konferencji:

  • "Piękno i transcendentalia a komunikacja wartości" - prof. nadzw. dr hab. Zbigniew Danielewicz.
  • "O pięknie w reklamie w perspektywie ewolucyjnej" - dr Piotr Szarszewski
  • "Piękny i niepiękny język reklamy" - dr Lidia Sudakiewicz
  • "Piękne kobiety w pięknych samochodach" - Malwina Szul, Katarzyna Piątkowska
  • Debata: " Manipulacja pięknem w reklamie - gdzie należy postawić granice".

Bardzo dziękujemy za zaproszenie absolwentce technikum organizacji reklamy Katarzynie Piątkowskiej. Cieszyliśmy się z możliwości udziału w konferencji tym bardziej, że jedną z prelegentek była nasza była uczennica, o której wykładowcy wypowiadali się w samych superlatywach.